Terugkijken Educatief webinar Customer Journey

Op 16 april 2019 organiseerde Noordhoff Uitgevers een educatief webinar over de Customer Journey en implementatie van deze thematiek in uw curriculum.

De Customer Journey is al geruime tijd een bekend fenomeen, maar de methodiek wordt nog niet op veel plekken systematisch in het curriculum toegepast. Tot nu toe was er ook nog geen echt onderwijsboek over dit onderwerp. Met de komst van Basisboek Customer Journey is daar verandering in gekomen!

Gastheer is Stephan van Slooten, een van de auteurs van het Basisboek Customer Journey. Van Slooten is partner bij Altuïtion en coauteur van De 9+ organisatie; van marketshare naar mindshare en Klanthelden®; excelleren in emotionele klantbeleving. Daarnaast is hij docent en veelgevraagd spreker.

In het webinar – met als thema Creëer met de Customer Journey de perfecte link naar de beroepspraktijk! – verwerft u in 60 minuten nieuwe, professionele kennis over de methodiek Customer Journey en ontdekt u hoe u die kunt implementeren in uw curriculum.

3 redenen om het webinar terug te kijken

  • Professionele informatie over Customer Journey, Customer Journey Management en de 3 fasen.
  • Een introductie in het Basisboek Customer Journey en ontdekken hoe u dat kunt implementeren in uw lespraktijk.
  • Live vragen stellen aan expert Stephan van Slooten.

Dit kunt u verwachten 

  • Minicollege over waarom Customer Journey en Customer Journey Management zo ontzettend doeltreffend zijn.
  • Uitleg over wat u kunt verwachten van het Basisboek Customer Journey en hoe dit een perfecte praktijkkapstok is voor uw studenten.
  • Tips over hoe u het Basisboek Customer Journey kunt inzetten in uw onderwijs.

Terugkijken webinar

Meer informatie of het Basisboek Customer Journey bestellen? Ga naar onze webshop.

Webinar terugkijken

Dit webinar is opgenomen op 16 april 2019